2021. augusztus 29., vasárnap

Üdvözöllek

 


A blogról és annak céljáról... 


Anne Header vagyok, polgári nevemen Fejes Anna, 1993-ban jöttem a világra és jelenleg egy Hajdú-bihar megyei kis falu lakosa vagyok. Korábban már volt saját blogom, amin egy regény első fejezeit osztottam meg próba olvasásra, majd cikkeket írtam különböző témákban. 

Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki visszajelzésével segített írói munkámban, ugyanis idén, vagyis 2021-ben meg is jelenik művem első kötete, amely a Raguel - Harc a természetfelettivel címet fogja viselni és a United p. c. kiadó gondozásában lesz majd megvásárolható. 

 Ez az oldal olyan témákat fog boncolgatni, amelyek a valósághoz sokkal közelebb állnak és amelyek mindennapjaink részei. Cikkek formájában kerül megosztásra saját önálló véleményem, DE és ez NAGYON FONTOS szeretném, ha akár egy fórumon, közösen, egymást tisztelve beszélgethetnénk is. 

Továbbá találhattok majd itt, stílusomnak megfelelő saját írásokat, meséket, novellákat, vagy éppen híreket az éppen aktuális kiadással kapcsolatban.

Hozzászólásokban szívesen olvasok mások tapasztalatairól, érzéseiről, pozitív, negatív élményeiről, vagy akár téma ötleteitekről is! 

Mert itt a VÉLEMÉNYED IGENIS SZÁMÍT!

3 megjegyzés: